Thailand 2017

28 februari 2017 - Bangkok, Thailand

Today is our last day in Thailand, we are packing . Yesterday the rain season has started with some heavy showers and strong wind, but today it seems better, so we will still enjoy half a day at the pool, as our minibus will take us to the airport at 15:00.
I placed the last pictures showing more beauty of the nature here, also check the video , which is our last creative posting on this blog.

We hope you enjoyed reading and looking at the pictures and videos, for now you will have to do without them, but I promise to come back when I start my next travel experience.

1. Janick:
    28 februari 2017
    Ik heb genoten van jullie verhalen.... goede reis terug xxxx
  2. Anna:
    En dan gaat de tijd ineens snel... goeie reis terug ladies, heerlijk was t om er zo bij te zijn en mee te genieten, maar volgende keer toch liever live ☺, thankx en tot snel op Hollandse bodem!
  3. Emmie en Alma:
    28 februari 2017
    Ook wij vonden de verslagen leuk om te lezen en zeer mooie foto's en video's. Goede en veilige reis terug.
  4. Hanny:
    Dat was zeker genieten van de blog.
    Voorspoedige terug reis.
    Welkom in Nederland.
  5. Lan:
    28 februari 2017
    Hahahaha, die video vind ik wel erg leuk! Veilige thuisreis! Xxxx
  6. Jeannette:
    Het was geweldig om met jullie mee te mogen reizen in gedachten van uit Nederland!!!!!
    Met mooie kiekjes en prachtige verhalen.
    Een goede reis naar huis gewenst,en geniet nog lang na van jullie avontuur.
    Lieve gr. Jeannette
  7. Joop en loes janssen:
    1 maart 2017
    leuk jullie te volgen via de blog. de laatste 2 dgn hebben we jullie niet gevolgd omdat de
    computer stuk was. we hopen jullie weer gauw te zien
  8. Vera:
    4 maart 2017
    Welkom thuis, verbluffend snel gaat het maar met prachtige beelden en ervaringen terug in Nederland en precies op tijd om mee te doen aan de verkiezingen. Raar he, thuiskomen, terugzijn..... knuffellll !
  9. Hein:
    5 maart 2017
    Mooie reis gehad denk ik. Wij hebben van afstand mogen meegenieten. Kom goed terug en geniet nog vele dagen na van deze reis.