Anna & Anja down under in Australië 3 - 29 april 2018

4 april 2018 - Guangzhou, China

We vertrokken 's morgens relaxed met de taxi naar de trein richting Schiphol. Die misten we nog bijna omdat de taxichauffeur alleen maar contant geld wilde en we dus nog snel ergens wat moesten pinnen. Op Schiphol hadden we alle tijd om nog wat elektronica te shoppen. Het werden n mini onderwatercamera en n nieuwe telefoon. De fles port ging niet door omdat we die volgens de verkoopster niet mochten invoeren in Australië en wij niet lazarus op onze tussenstop in China wilden ronddollen. Dus... Eerste tussenstop was Beijing oftewel Peking. Een medewerker van onze Vliegmaatschappij China Southern ging ons op en loodste ons met nog twee Nederlanders naar onze volgende overstap naar Guanghzou. Dat liep allemaal voorspoedig. In Guanghzou hadden we acht uur wachttijd. We besloten daar de metro te pakken naar het centrum. Als haringen in n ton, n enkele Chinees stond voor deze grijze dames op. We hebben op n plein bij de opera genoten van de zon en gekoelde groene thee met fruit en wat focaccia. Daarna terug naar t vliegveld voor de laatste etappe naar Brisbane, in totaal 33 uur onderweg. Op 5 april kwamen we daar aan.

1. Hanny:
    11 april 2018
    Wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt, mooie foto's ,
    fantasties .En weer leuk om jullie te volgen . Genieten.
  2. Stella:
    11 april 2018
    Super les photos, je commence à partager votre voyage !!! Bisous !!!
  3. Ineke:
    11 april 2018
    Enig om jullie ervaringen te kunnen volgen! Wat een moderne stad, dat Guanhzou.
    Ben héél benieuwd naar jullie verdere indrukken.
  4. Janick:
    😍😁
  5. Hein:
    11 april 2018
    prachtig dat jullie weer op pad zijn. Bijzondere reis. Mooie foto's en jullie zien er goed uit. Ga ervoor en je zult weer vele avonturen beleven.
  6. Lan:
    En toen?