The North Sea cycling challenge

25 augustus 2017 - Noordwijk aan Zee, Nederland

Day 1 and 2 of my cycling trip went very well, I am going much faster now that I do not have my dogs with me.

Because it is still summer, it is clearly difficult to get places to sleep and I had to camp a second time on day 1.

Also on day 2, I was going so fast that I decided to spend some time on the beach and relax.

Day 3 was again a very good day and I am now 1 day ahead of schedule, during this day again I enjoyed the company of very friendly people on the ferry from the Maasvlakte to Hoek van Holland, where one couple payed for my journey, as it was not possible to pay by card and I did not have enough cash with me, so remember, the world is full of nice and gently persons.

1. Anna:
    25 augustus 2017
    Lekker genieten lieverd van n heerlijke trip, je hebt echt mazzel met het weer!
  2. Hanny:
    26 augustus 2017
    Nouw lees dat je verder goed gaat.
    Je had een valse start ?
    Genieten maar.
  3. Maggy:
    Lekker on the beach!
    Relax baby ,
  4. Hein:
    Hoi,
    Je bent weer onderweg. Tegenslagen zijn er om overwonnen te worden en daarna te genieten als het weer op de pootjes terecht is gekomen. Zoals je al constateert zijn er toch nog medemensen die elkaar willen helpen. Gelukkig maar. Geniet van de tochten en neem tijdig even rust om de kustplaatsen te bekijken. Volgens mij heb je het fietspad door de duinen vanuit Scheveningen naar Katwijk en Noordwijk genomen. Dat is voor mij een bekend pad. Regelmatig ben ik daar met de race-fiets onderweg. Wens je nog veel plezier en geen lekke banden meer. Hoop ook dat het weer mee zit. Succes.