Naar de Pyreneeën en terug

7 mei 2018 - Haarlemmerliede, Nederland

Zo, daar gaat ie dan, ik ben vanmorgen om 10 uur vertrokken uit Ursem, Anna heeft geholpen met de fiets optuigen met alles wat een mens nodig denkt te hebben tijdens een fietstocht van 4 maanden.
Ik dacht alles te hebben totdat ik bij een pont er achter kwam dat ik helemaal geen geld bij me had, op 1 euro na. Niet zo handig dus. Ik mocht toch over mits ik mij voordeed als 16 jarige. Tot 16 jaar kost de overtocht 1 euro, daarna is het 1.20.
Even later, tussen Kromenie en Assendelft kreeg ik alweer mijn eerste lekke band, weer rechts, vorig jaar ook al op de eerste dag, toen was het geen voorteken, dus nu vast ook niet.
Gistreren nog geprobeerd om een slaap plek te vinden bij vrienden op de fiets in Haarlem, dat is niet gelukt, alles was vol, ik lig nu dus in mijn tentje op camping de Liede, die ik maar steeds de liefde noem.
Vanavond samen met Anna, lekker gezellig bij Ivar en Simone gegeten .
Ik kijk terug op een goed begin van mijn reis.

P.S. Ik zet ook nog een foto en filmpje er op.

1. Stella:
    7 mei 2018
    Déjà un pneu crevé !! 😯 Bon ben c'est pour se mettre dans le coup !!! 😘
  2. Lan:
    Een goed begin......
    Fijne reis lieve vrouw en maak er wat moois van
  3. Emmie en Alma:
    8 mei 2018
    Een goed begin is het halve werk(geen geld,lekke band) komt goed. Veel plezier en een mooie reis
  4. Hein:
    8 mei 2018
    Doe je best. Mogelijk al het ongemak al gehad en verloopt de reis nu voorspoedig.
    Maak er wat moois van.
  5. Janick:
    Voordoen als 16 jarige?? Appeltje eitje🎉🎉😅
  6. Hanny:
    8 mei 2018
    Dat 16 jaar ticket kan makkelijk bij jou. Je bent er gekomen .
    Hoop dat het verder voorspoedig gaat, zal best mooi zijn.
    Geniet ervan.