Naar de Pyreneeën en terug

15 juni 2018 - Capbreton, Frankrijk

Vandaag begin ik aan de terugweg, ik ben gisteren tot aan Bayonne gefietst in Baskenland aan de voet van de Pyreneeën.
Ik het in totaal 1700 km gefietst over 32 dagen fietsen en 6 rust dagen. Mijn gemiddelde was 13.5 km per uur, dat is inclusief de klim partijen, de rondjes door de steden/dorpen en af en toe met een wandelaar mee gefietst.
In totaal 5 echte regendagen gehad waarvan ik er maar 2 echt op de fiets heb meegemaakt.
Ik heb in Bayonne nog wat foto's gemaakt en een vlaggetje gekocht om aan mijn verzameling toe te voegen.

1. Tilly:
    Wat goed Anja!!
    Dan heb je dus je eind bestemming bereikt .
    Ik doe het je niet na .
  2. Hanny:
    15 juni 2018
    De foto's zijn weer mooi. Maar wat een klein stukje geschreven ,zijn we niet gewend 😂 Maar wel veel info. Dat is wel weer leuk.
    Succes met alles. Stoer hoor 😇
  3. Hein:
    Top mooie prestatie. Nu richting thuis begrijp ik. Gaat lukken. Succes
  4. Anna:
    15 juni 2018
    Succes grote kanjer, dat wordt n eitje voor jou, zo lekker langs de kust 😀 geniet ervan schat, we zien elkaar snel! 😘
  5. Guy:
    15 juni 2018
    Top Anja en nu net zo,n leuke en fijne terugreis gewenst
    Ik blijf je op de voet volgen
  6. Behnaz:
    16 juni 2018
    hoi Anja
    supervrouw!!1700km wauw, ik kan niet eens 17 km fietsen. ontzettend leuke foto's! veel succes op terug en ik zie je gauw. lieve groetjes uit zandvoort aan zee
    Behnaz
  7. Stella:
    18 juni 2018
    Je pense que maintenant tu vas avoir de meilleurs moments, moins de côtes et meilleur météo !! Je l'espère pour toi en tout cas !! Toujours aussi fiere de toi petite sœur !! Attention à toi !! 😘😘